Pfarrmoderator Gerhard Gruber ist im September 1997, also vor 25 Jahren, als Kaplan nach Schönbach gekommen

und er wurde am Sonntag, 28. August 2022 im Anschluss an den Gottesdienst vom Pfarrgemeinde- und Pfarrkirchenrat mit einer kleinen Feier überrascht.
Die Pfarrgemeinde, der Bürgermeister sowie die Vereine bedankten sich herzlich für das gute Miteinander und wünschen noch viele gemeinsame Jahre voller Freude, Gesundheit und Segen.

In launiger Weise gab es von Anita Fichtinger in Form eines Gedichtes einen kleinen Rückblick und bei der anschließenden Agape im Klosterhof wurde in gemütlicher Runde so manche Erinnerung wach und über verschiedenste Begegnungen und Erlebnisse geplaudert.

Lieber Gerhard!

Es is kam zan glaub´n, owa woahr,
du bist ba uns scho 25 Joahr!

Ois Kaplan mit an drum Boart, so bist du zu uns keima
duast di söba goar „Rübezoi“ neinna.

Dass du a Lustiga bist, haum mia glei gsegn
spüst Klarinetten, a im Theater duat ma di sehn.

Do haum auf oamoi de Meintscha ois Ministraten derfa agiern
in die Glaunzeiten goar um die 60 de Messn doan ziarn.

Vü host du mit eana untanumma,
ob ban Miniloga oda des Romfoan, du host oille mitgnumma.

A des „Erste Hüfe“ host du ins Leben brocht
Kurse fia Erwochsene und Vereine und ba Bewerbe mitgmocht.

Sogoa noch Hollaund bist keimma,
hobsts derfa vü Preise mit hoam neimma.

Woifoatn gei zan „Eisern Büd“ ist wieder „in“
do geht Jung und Oid am Pfingstmontag hin.

Ob de Messn im Dorf oda in de Kapölln
a des „Taferl“ geh zu deine Errungenschoftn zöhn.

Woast zuständi fia de Renovierung der Kircha und Pfoarhof außen
host gemeinsam mit da Gmoa hergricht, den Klosterhof draußen.

Der wird jetzt gnutzt fia Theater und aundare Sochan
der tuat vü Leit a Freid mocha.

Da Pfoarragoatn derf se jetzt Kinderspüplotz neinna
es doan Jung und Oid gern einikeimma.

Es gab nu so vü zan aufzön, wos du host gmocht
woan a hoarte Zeitn dabei, wos du net vü host glocht.

A Autounfoi, a schware Kraunkheit, des Diabetes wost host
nimmst du gaunz locka, es ist nimma so vü Lost.

Pfoarra aloa, do gang da wos o,
foast mit´n „Rotn Kreiz“ mit, mei san mia froh.

25 Joahr is a launge Zeit,
host so maunche Sorgn ghobt und a vü Freid.

Wir daungan dir und hoffn, dass du nu recht laung ba uns bist
an soichan Pfoarra a jeder sunst vermisst.